wtorek, 5 czerwca 2012

Deszczowy spacerek.

Gdzie jest słońce, się pytam? Czyżby pora deszczowa z Tanzanii zawitała do naszego kraju? Nie zgadzam się. Słyszysz pogodo? Nie zgadzam się! Niech wracają ciepłe poranki, słoneczko i przelotne (!) deszczyki! Nie mam ochoty kisić się w domu z powodu tych pochmurnych dni. Mam ochotę na opalanie, grill, bieganie po trawie i leniuchowanie na łonie natury. A najchętniej na piaszczystej nadmorskiej plaży. O tak. Ta wizja ostatnio chodzi za mną coraz częściej :)) To taki powrót do dzieciństwa :) Wstyd się przyznać, ale ostatni raz nad morzem byłam w podstawówce ;) Nie no byłam raz w liceum, ale nie wspominam tego wyjazdu za miło, więc on się nie liczy ;) Żeby już totalnie nie zwariować w ten deszczowy dzień, postanowiliśmy dzisiaj urozmaicić sobie życie małą przechadzką w okolice cyrku w celu zobaczenia zwierzątek. I tak uzbrojeni w wielki Asterixowy parasol oraz nieprzemakalny rowerkowy daszek wybraliśmy się na deszczowy spacerek ;))  Niestety tym razem poza wystającymi zza metalowego ogrodzenia wielbłądzimi garbami, nie udało nam się nic podejrzeć. No cóż. Ich strata ;))) Co jak co, ale nie mam zamiaru zabierać Synka do cyrku, tylko po to by zobaczyć zwierzęta. Nie nasza bajka. Za to zdecydowanie naszą bajką był ten oto śliski przyjaciel, który towarzyszył Małemu Simbie podczas tego spacerku w deszczu. Czekoladka nawet odważył się dotknąć nowego kolegi, by po chwili szybciutko odsunąć rączkę :)))) Haha, czyżby po Mamie miał słabość do ślimaków? Tylko patrzeć jak zacznie przynosić je w słoiku do domu i karmić sałatą :D

Mam nadzieję, że jutro w końcu zobaczę piękne słoneczko i +20 na termometrze, bo niespodzianka z Dnia Dziecka czekaaaa :)))


***

4 komentarze:

  1. U nas tez deszczowo ale ja sie rozkoszuje deszczem dlategoze u nas deszcz nie jest czesto a wrecz zadko a wlsnie 2 tyg teraz beda moga byc a nie wiadomo jak to :)takie pochmorne i deszczowe

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe! Fajny mały ślimaczek - obi kiedyś nie skończył na czyimś talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)