poniedziałek, 30 lipca 2012

Bata.

Ciężka noc za nami. Czekoladka obudził się po pierwszej z okropną gorączką. Od razu w ruch poszedł czopek i duuuużo wody do picia + cycuś do jedzenia. Po kilku godzinach noszenia na rękach, usnął i obudził się na dobre ok. 13 oO. Właściwie dzisiaj cały dzień mija nam na cycorku, bo Bartunek nie chce nic jeść. Obstawiam, że przyczyna tkwi w wyżynających się ząbkach. Ostatnio przy okazji radości z kąpieli w baseniku, wypatrzyłam w Czekoladowej buźce odznaczoną białą plamkę w miejscu prawej trójki i myślę, że to ona powoduje tą gorączkę i biegunkę. Może to głupio zabrzmi, ale mam nadzieję, że to jest przyczyna, bo jeśli już Czekoladka cierpi, to niech będzie to z jakimś pozytywnym rezultatem.


A co do tytułu, Bartunek zaraz po przebudzeniu, w gorączkowym amoku powtarzał non stop bata, bata. Babcia obstawiała wiewiórki (Czekoladowe baka), ale ja czułam, że to coś innego. I się nie pomyliłam.  Na szczęście Czekoladka był na tyle przytomny, że sam pokazał nam co chce. A co to było? Ano herBATA stojąca na stoliku. Oczywiście w mig zrobiliśmy Bartusiowi jego herbatkę (bardzo, bardzo, bardzo słabą) i daliśmy mu ją do picia. Ani się obejrzałam a połowa kubeczka została opróżniona... I tym sposobem, w tak nieciekawych warunkach, odkryliśmy nowe słówko Bartunka, które zapisujemy w naszym Czekoladowym słowniczku - tadam :)

***

8 komentarzy:

  1. W takim razie na wszelki wypadek życzę zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to ząbek i nie będzie długo męczył Bartusia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji nowego ząbka i słówka!
    U nas ostatnie trójki wyskoczyły i Synek od tygodnia się męczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze zdrowka, bidula wiem jak to jest biedne dzieci sie mecza a my mamsuie nosimy do upadku... jeszcze raz zdrowka i pozdrowionka Zyczy Blogowa Mamuska http://blogowniamamusiek.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę żeby to była ta trójka a nie coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny Bartunek :(( Dla mnie BATA jest dobra na wszystko! :)
    ZAPRASZAM DO ZABAWY - WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA (zob. mój blog) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdrowka dla Bartunia a jesli to zabek to niech szybko wylezie i da dziecku odpoczac!! Pozdrawiam i zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)