poniedziałek, 9 lipca 2012

A poradnik JA, TATA! wędruje do...

No i przyszedł czas na rozwiązanie konkursu z okazji Dnia Taty. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy podzielili się z nami swoimi wzruszającymi i zabawnymi historiami. Szczerze Wam powiem, że ciężko mi było wybrać zwycięzcę. Po dłuższej analizie i konsultacji zdecydowałam się nagrodzić wypowiedź...

"niezapomniana chwila - pierwsza chwila taty ze starszym synem :) nie byliśmy wtedy małżeństwem kiedy byłam w ciązy i kiedy rodziłam też nie :) partner oczywiście był przy porodzie. widziałam jego dziwne zachowanie. kiedy synuś po trudach porodu wkońcy wyskoczył i położna położyła mi go na brzuszku mój Marek wyjął z kieszeni pierścionek zaręczynowy i poprosił mnie o ręke w obecności pielegniarek, położej i i synka Piotrusia;) poważna mina mojego faceta i słowa skierowane do synka w których prosi go o rękę mamusi obiecuje mu że bedzie dobrym tata a nawet bardzo dobrym no i wspaniałym mężem że będziemu mogli na niego zawsze liczyć i ze będziemy szczęśliwą rodziną :) nie przypuszczałam. nie spodziewałam się czegoś takiego to był szczesliwy dzien Marek nas bardzo zaskoczyl:) byłam szczesliwa :) synuś miał dosłownie minutę życia a już tatuś tak poważną rozmowe z nim przeprowadził :) płakałam a ze mną panie pielegniarki niezapomniana chwila :)"
która została opublikowana przez mamę Piotrusia i Bartusia :) Serdecznie gratuluję!!!! Zawsze miałam słabość do szalonych i wzruszających oświadczyn, dlatego musiałam, no normalnie musiałam wyróżnić tą wypowiedź. Droga mamo Piotrusia i Bartusia, proszę pogratulować Mężowi pomysłowości :) Mam nadzieję, że tą wygraną książką sprawi Pani radość swojemu Mężowi, który w tak niesamowity sposób zaskoczył Panią podczas porodu :))) Oczywiście z niecierpliwością czekam na dane do wysyłki  - mtotowangu@wp.pl.



Na zakończenie jeszcze raz dziękuję Wam za udział w konkursie, a także przesyłam moc podziękowań Wydawnictwu Pestka, bez którego nie byłoby tych wspaniałych książkowych nagród. DZIĘ-KU-JEMY! :)

***

3 komentarze:

  1. dziękuję bardzo :)) nie spodziewałam się :) baaardzo sie cieszę no i mężuś będzie miał niespodziankę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni :) aż mi się łezka zakręciła w oku... też mam słabość do romantycznych zaręczyn... w ogóle wszystko, co romantyczne wywołuje u mnie wzruszenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)