czwartek, 6 grudnia 2012

Czyżby Mikołajowy worek pękł koło Czekoladowego łóżka?

Wszystko wskazuje na to, że Mikołaj przedziurawił swój worek w naszym Czekoladowym królestwie. A może to Czekoladka był tak wyjątkowo grzeczny w tym roku, że zasłużył na tą lawinę prezentów? 

***
Wszystko zaczęło się nad ranem. Zaspana Czekoladka po zmianie pampocha, zszedł ze swojego łóżka i taki napotkał przed sobą widok:


Pierwszą rzeczą, która przykuła jego największą uwagę był... Czekoladowy Mikołaj :)


Bartunia biegał z nim od pokoju do pokoju, jakby chciał się pochwalić, że teraz nie tylko on jest koloru czekoladowego, ale także Mikołaj :) Ale to nie koniec niespodzianek. 


Bartunia przy pomocy Babci otwierał coraz to większe pudełka, z których wyskakiwały coraz to ciekawsze przedmioty:


Edukacyjne książeczki - Las i Wieś:


oraz dźwiękowe gospodarstwo {po naciśnięciu odpowiedniej ikonki wydobywa się dźwięk zwierzęcia}


Poza czytaniem, było także coś do nauki pisania {ufff... obędzie się bez popisanych prześcieradeł i dywanów}


A gdy już zmęczymy się nauką, przyjdzie czas na zabawę - na pierwszy rzut idzie laptop multimedialny...


i zdalnie sterowany samochodzik :D


Jeszcze Milkowe ozdoby świąteczne:


No... i można powiedzieć, że to koniec :) Jak widać Św. Mikołaj nas rozpieścił w tym roku. Jedyne czego {kogo} nam brak to...


Tata... :(

A teraz kolej na Was. Pochwalcie się, czy byliście grzeczni i dostaliście coś od Św. Mikołaja?


16 komentarzy:

  1. Super prezenty!!!! własnie się zastanawiałam nad tym komputerkiem - Synuś zainteresowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. laptop to strzał w 10! z wszystkich prezentów ten najbardziej mu odpowiada :) jedynie ma mały problem z otwieraniem komputera, ale pewnie po kilku dniach opanuje to do perfekcji. muszę przyznać, że naprawdę fajna zabawka - po kilku słuchaniach, powtarza praktycznie wszystkie wypowiedziane słowa :)

      POLECAM! :)

      Usuń
  2. Aż się boję zapytać co w takim razie Mikołaj przyniesie Czekoladce na gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się boję o tym pomyśleć... :) pomału zaczyna brakować nam miejsca na te wszystkie zabawki...

      Usuń
  3. Świetne prezenty.
    ja byłam grzeczna i dostałam słodycze:)

    Mikołaj mówi, że pod choinka będzie hojniej bo na wypłatę czeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, ja już mam przesyt słodyczy - a miałam ich nie jeść :(
      życzę duuuuuużej wypłaty na Święta BN dla Mikołaja :D

      Usuń
  4. Piękne prezenty... też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny Mikolaj :) Moja mloda dostala dzis identyczny laptop :) Mikolaj wie co dobre ;) Ksiazeczki mamy z tej serii swiateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też widocznie byłyśmy grzeczne, bo i nas Mikołaj odwiedził... :) Przyniósł mi m.in. foremkę do muffinek, pewnie na coś liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne prezenty :) Książeczki z serii Obrazków dla maluchów to ja namiętnie kupuję przy każdej okazji, uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezetny moj Maly tez dostal taka duzo paczke ze asz pekala.
    To czekoladka mala pocieche mial fajna super .

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty. Jejku rozpływam się jak widzę te czekoladowe loczki <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)