sobota, 25 grudnia 2010

Kheri ya Christmas kwa wote.

Witam się świątecznie. Od razu przepraszam, że odzywam się dopiero teraz, ale zawirowania świąteczne totalnie wypełniły mój czas. Ale, ale... w tym okresie nie można nikogo pomijać, ani o nikim zapominać, więc postanowiłam na szybciutko odezwać się do Was i szczerze życzyć:
  • -przede wszystkim dużo zdrowia, bo jak jest to o wszystko inne jakby łatwiej,
  • -spokoju ducha, szczęścia, miłości i zrozumienia (hehe przede wszystkim partnerów),
  • -mocy optymizmu, samych pozytywnych emocji, 
  • -bezbolesnych rozwiązań, zdrowych Dzieciaczków, jak najszybszych porodów bez komplikacji,
  • -prawdziwych przyjaciół, szczerych i oddanych, 
  • -realizacji najskrytszych marzeń (pamiętajcie, że wiara potrafi zdziałać cuda)
  • -mnóstwa pieniążków i wymarzonych prezentów :)))))

Wesołych Świąt dla wszystkich i dla każdego z osobna! :))))

http://kartki.net.pl/
***
My z Czekoladką objedzeni do granic możliwości, niesamowicie zadowoleni z gwiazdkowego prezentu w postaci torby z moją ukochaną Marilyn Monroe, spędzamy cudowny czas w rodzinnym gronie, z całą rodzinką i delektujemy się tymi magicznymi chwilami :) Dlatego zapewne odezwiemy się dopiero po Świętach, chyba, że wcześniej się stęsknimy za Naszym wirtualnym światem.

http://www.tapeciarnia.pl/


mały czekoladowy słowniczek:
Kheri ya Christmas kwa wote (czyt. heri ja krismas kła łote) - Wesołych Świąt dla wszystkich

***

1 komentarz:

  1. No to spokojnych wesołych świąt :-)
    Też uwielbiasz M.Monroe? To tak jak ja :-) Coraz więcej mamy ze sobą wspólnego, nie tylko "Bobków" ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)