wtorek, 22 stycznia 2013

Z wizytą u SiostryAni - nasz pierwszy wywiad :)

Uff. W końcu mogę się pochwalić. O wywiadzie wiedziałam dużo wcześniej, ale nie chciałam nic zdradzać, żeby na zapeszyć. Na szczęście dzisiaj, mogę już oficjalnie pochwalić się, że na niezwykle interesującym internetowym serwisie dla rodziców - Siostra Ania - pojawił się dosyć obszerny wywiad, w którym opowiadałam o początkach blogowania, o Tanzanii, o Czekoladce, o języku suahili... i o Was :)




Ciekawe doświadczenie i zabawa :) Mam nadzieję, że wywiad przypadnie Wam do gustu. Mnie osobiście bardzo spodobał się profesjonalizm pani Marty, która zadała naprawdę sensowne pytania, a jakie były odpowiedzi? Tego dowiecie się klikając w poniższe zdjęcie :)



Po przeczytaniu wywiadu polecam rozejrzeć się po stronie i bliżej 'zapoznać się' z Siostrą Anią, która jest skarbnicą wiedzy zarówno dla początkującej Mamy, jak i doświadczonego rodzica :) Co ciekawe osobiście możecie uzyskać odpowiedź na każde nurtujące Was pytanie od wykwalifikowanej położnej i sztabu ekspertów. Aż żałuję, że 'nie poznałam się z Anią wcześniej, na początku mojej przygody z macierzyństwem, gdy w głowie roiło się od pytań. No, ale... nic straconego, teraz mogę nadrobić niektóre braki :)

Polecam z ręką na sercu :)

PS. Wybaczcie tą ciszę z mojej strony - Czekoladka choruje i cierpię na wieczny deficyt czasu... :(

***

3 komentarze:

  1. no, to początek kariery za Wami, fajnie się czyta ten wywiad :D Życzymy zdrowia Czekoladce... a Tobie cierpliwości i czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladko wracaj szybko do zdrowka :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)