poniedziałek, 12 września 2011

Wyniki konkursu Lovela.

Na wstępie pragnę wszystkich przeprosić, że tak późno umieszczam wyniki, ale spowodowane jest to chorobą Bartulka. Niestety rozwinęła się ona na tyle, że potrzebny jest antybiotyk. Na szczęście Simba znosi to bardzo dzielnie i jak przystało na prawdziwego "lwa" walczy. Ale nie przedłużając...


Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania konkursem. Oczywiście cieszy mnie to i raduje. Wypowiedzi przerosły mojego najśmielsze oczekiwania, nie sądziłam, że wybór dwóch zwyciężczyń okaże się tak trudny. Na szczęście z pomocą przyszła mi moja wierna czytelniczka - niezawodna Mamusia, która ostatecznie pomogła mi wyłonić zwyciężczynie. A oto i one:
  • Mama Nikolci i Bartoszka - Renata
    golcia20@poczta.onet.pl
Wybór był oczywisty. Sama kocham pisać mniej lub bardziej twórcze wiersze. A wierszyk Renaty spodobał mi się na tyle, że postanowiłam nagrodzić ją w pierwszej kolejności. Serdecznie gratuluję i czekam na maila z danymi do przesyłki (+ nr telefonu dla kuriera)

Drugą osobą nagrodzoną jest:
  • Agnieszka /szymanska25@wp.pl/
Z kolei ta wypowiedź wzruszyła zarówno mnie jak i moją Mamę. Sama pamiętam jak w ciąży obawiałam się każdego bólu brzucha, w głowie miałam milion myśli na minutę. Przeżyłam bardzo ciężki poród, który pozwolił mi zrozumieć jak ważną istotą jest dla mnie Bartek. Tobie również bardzo gratuluję, zarówno dzidziusia w brzuszku, jak i wygranej. Oczywiście czekam na maila z danymi (+ nr telefonu dla kuriera).


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Wasze historie pokazały jak magicznym okresem jest macierzyństwo i jak taka niepozorna istotka potrafi wywrócić życie do góry nogami. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mojego bloga - wkrótce kolejna niespodzianka ;))))


Przypominam także, że już dziś wystartował program Lovela Care. Każda osoba, która zarejestruje się pod adresem http://lovela.pl/o-programie.html może otrzymać darmową próbkę mleczka do prania oraz czapeczkę i niedrapki dla niemowlaka.

PS. zwyciężczynie proszę o kontakt na maila - mtotowangu@wp.pl :)

***

6 komentarzy:

  1. Dużo, dużo zdrówka dla Bartka. Oby choroba szybko minęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzy dni czekam na maile byś mogła mnie dalej czytać..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dziewczynom:)

    ja chcialam spróbować, ale oczywiście się nie wyrobiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuuuuuuuuużo zdrówka dla Bartulka !

    OdpowiedzUsuń
  5. przesyłka dzis do mnie dotarła :))))
    dziekuje slicznie raz jeszcze :))))
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, cieszę się, że paczka dotarła :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)