wtorek, 20 września 2011

Man! We are superstar :)

Krótko i na temat - musimy się pochwalić, iż w najnowszym wydaniu Dobrej Mamy znajdziecie malutką wzmiankę o nas :) Czyli, że o mnie i o Małej Czekoladce :)))) Serdecznie zapraszamy do lektury :)))))


Mój brat robiąc mi dzisiaj masaż stwierdził: "A mówiłem mojemu instruktorowi, że będę masował ludzi z gazety. Ha. Muszę mu o tym powiedzieć :))" Hihihihi. Żartowniś :)))) No, ale jakby na to nie patrzeć ma rację ;))) Takie z nas chwalipięty. A co :]


***
Przypominam o najnowszym konkursie organizowanym na naszym blogu wraz z BoboVitą. Do wygrania zestaw nowych smacznych słoiczków + gadżety od BoboVity :) Po szczegóły odsyłam tutaj:


***

16 komentarzy:

  1. No, no, no :) Gratulacje :) You really are a superstar ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wysłałam małżona po gazetkę ;-) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja teraz czekam na Twój kolejny krok w stronę kariery (aż będę mogła się pochwalić, że z wielką pasją czytam bloga pani z telewizji) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratulacje :) Chociaż mała Czekoladka, to zasługuje spokojnie na pierwszą stronę, a nie tak :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi my już też byliśmy :) Chyba 2 numery temu. Lecę jutro do kiosku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! też się lansowałam :)))))))) w dobrej mamie w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy kochana!! A ja niestety nie kupie tej gazety ;/ wiec Wiecej informacji kochana dla mnie o ile mozesz bo nie poczytam o was ;/ w niej !! Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję debiutu!:-) Ja też zaglądnę jutro do Empiku, żeby poczytać o tym Waszym patencie i - nie ukrywajmy - zobaczyć zapewne miłą fotkę:-)

    pozdrawiam:-)

    zuzana

    OdpowiedzUsuń
  9. No nasze Gwiazdy :)) Lecę do kiosku :P :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bartuś jak uśmiechnięty! Świetnie wyglądacie, jeszcze raz gratuluję;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Chętnie poczytam - zakupię gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no no :) ladny wyglada bloga bardzo mi sie podoba, ze jest tak przerzyscie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)