wtorek, 20 września 2011

Testujemy z BoboVitą! - OWOCOWY KONKURS :)

Kochane moje. Te, które z Was śledzą naszego bloga na facebooku, wiedzą, że kilkanaście dni temu zostaliśmy wybrani do testowania nowych smaków BoboVity. Także od dłuższego czasu w prawej kolumnie naszego bloga możecie zobaczyć charakterystyczne logo z hasłem "Razem próbujemy nowe deserki BoboVita". Muszę przyznać, że po przeczytaniu maila z propozycją współpracy, momentalnie  banan pojawił się na mojej twarzy, bo akurat ta firma najbardziej przypasowała podniebieniu Czekoladki. Tak więc udało nam się połączyć przyjemne z pożytecznym. Z dumą pragniemy Wam zakomunikować, że okres smakowania dobiegł końca i z przyjemnością podzielimy się z Wami swoimi przemyśleniami odnośnie nowych słoiczków tejże firmy. Ale o tym szerzej w następnych wpisach.
Dzisiaj chcemy zaprosić Was do super-soczysto-owocowego konkursu, w którym do wygrania są słoiczki z nowymi smakami BoboVity:

1.Banany z mango i ananasem (od 9 miesiąca)
2.Banany z winogronami i morelami (od 4 miesiąca)
3.Jabłka z winogronami i malinami (od 4 miesiąca)
4.Jabłka z czarną porzeczką (od 4 miesiąca)
5.Banany z winogronami i czarną porzeczką (od 4 miesiąca)



oraz firmowe gadżety - elastyczna  łyżeczka (jest niesamowita!) + miseczka :))


Ale, ale! Do rzeczy. Zasady konkursu są bardzo proste. Otóż w komentarzu pod tym wpisem proszę Was o umieszczenie wymyślonego przez siebie OWOCOWEGO WIERSZYKA-RYMOWANKI - Mamo/Tato - stwórz owocową rymowankę :)
Forma dowolna, długość także. Liczę na Waszą inwencję twórczą i jestem przekonana, że się nie zawiodę :)))
Konkurs trwa dokładnie 5 dni, licząc od dnia dzisiejszego, a kończąc w sobotę - 24.09.2011 o godz. 23:59:59 :) Wyniki ogłoszę w niedzielę. Zwycięża jeden konkursowy wierszyk, który najbardziej urzeknie nasze skromne jury :)
Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ.
Wszystko jasne? Tak więc, moje drogie poetki - szukajcie weny i do dzieła :)
POWODZENIA :))))))

PS. osoby anonimowe poproszę o pozostawienie maila w celu ewentualnego skontaktowania się.


Serdecznie dziękujemy firmie BoboVita za możliwość zorganizowania tego konkursu na naszym czekoladowym blogu. Sponsorem nagród jest oczywiście wyżej wymieniona firma :) My ze swojej strony serdecznie zapraszamy Was do recenzji nowych smaków, która pojawi się niebawem :)

***

12 komentarzy:

  1. nie jestem ani mamą ani tatą a skusiłabym się na takie Bobovitowe cudeńka :)
    czy bezdzietni czytelnicy też mogą wziąć udział? :)

    ciocia Z. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od mamusi na śniadanie
    BoboVita produkty do jedzonka dostaje,
    dla małego brzuszka kaszka
    z 7 zbóż z jabłkami i śliwkami
    lubię tez kaszki z sokiem truskawkowym,
    wielozbożowe płatki śniadaniowe kruche gwiazdeczki bananowe
    pyszne i takie zdrowe!
    A na drugie śniadanie jem
    jogurcik malucha BoboVita ,
    słodka malina,banan,brzoskwinia ale
    wspaniale mi się dzień rozpoczyna!
    BoboVita obiadki są pyszne
    przepyszne mięsko warzywka zupy
    dla małego łakomczucha smaczne,w słoiczku gotowe !
    A na deserek jem jabłuszko
    i to dla tego mam zdrowe brzuszko.
    Na kolacje po dobranocce pije
    melisę i rumianek bym w nocy
    spała jak potulny baranek.

    Produkty boboVita są
    najlepsze na swiecie na stronie
    www.bobovita.com.pl wszystkie
    pyszne smaki znajdziecie.Marta P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wygrałam w takich konkursach bo pisać i rymować nie potrafię. Z wylewaniem na papier czy na klawiaturę swoich myśli mam problem. Ale spróbuję, oto moje ostatnie wypociny, chyba z dwa dni go ulepszałam


    Gdy mam humor doskonały
    i choć jestem jeszcze mały
    To ma dieta o owoce
    rozszerzana jest co noce
    Próbujemy wciąż nowości
    ku przestrodze wszystkich gości
    Mama mi bananka daje
    Choć się na brzoskwinię czaję
    Mama mówi że mam czas
    Bo mój brzuszek pęka w szwach
    Już szykują się nowości
    W odpowiedniej kolejności
    Najpierw jabłko obierzemy
    na tareczce je zetrzemy
    Potem papkę pochłoniemy
    I uśmiechem skwitujemy
    Przyjdzie pora na śliweczkę
    Wyrzucimi z niej pesteczkę
    A za nimi truskaweczki
    Które złapię w swe garsteczki
    Morał z rymowanki taki
    Owocowe z NAS bystrzaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiku miku na stoliku....
    Słodki banan to słodycz znana.
    Żółty swój kolorek ma
    I do brzuszka już się pcha :)
    Mała buzia się otwiera
    I na deser pyszny czeka.
    Mango i ananas dobre kumple są.
    Dla dzieci witaminki w słoiczku przynieść chcą.
    A tu patrzcie piękna para - winogrono z morelką skacze od rana.
    Do zabawy dzieci proszą.
    Czarna porzeczka stoi z boku smętną minkę ma.
    Lecz tu nagle jabłko fika już porzeczce smutek znika.

    Justyna
    czoania@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłko czerwone, jabłko zielone
    Każde zostanie szybko zjedzone
    Tak samo gruszki oraz banany
    Bo je uwielbia mój synuś kochany!
    Spróbuj moreli, malin, truskawek
    Bo gwarantują pyszną zabawę.
    Śliwki, porzeczki i winogrona –
    Maluch się szybko do nich przekona.
    A może też coś egzotycznego?
    Mango, papaja, ananas do tego!
    Owoce to deser jest smakowity,
    Te z drzewa, jak również te z... BoboVity! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa, podoba mi się wierszyk witaminki :) U mnie też konkurs z Bobovitą, ale postanowiłam go zrobić z fotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bobo mama, bobo tata, Bobo vita,
    każdy deser szybko zmyka.
    Czy też banan,czy jagoda lub marchewka
    Rośnie ze mnie z każdym deserkiem
    Całkiem spory, no i zdrowy koleżka.
    Na bieganie i na psoty,
    Tylko Z Bobo vita mam ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy Dzidzia była mała
    to deserek Mama dała,
    oczywiście z Bobovity
    -to był wybór wyśmienity!
    Na początek jabłka złote,
    z marcheweczką były potem.
    Dzidzia chętnie je zjadała,
    nowe smaki próbowała:
    banan, gruszka i brzoskwinia,
    dzika róża oraz dynia.
    Smakowały też jagody,
    z leśnym smakiem te przygody!
    Bo deserki owocowe,
    jogurtowe, twarożkowe,
    idealne są dla smyka,
    i niejadka, alergika,
    ze słoiczka wszystko znika!
    Nasza Dzidzia pfff... zrobiła,
    Mama cała w jabłku była!
    Dzidzia klaszcze przeszczęśliwa,
    Mama wzdycha: "niemożliwa"...
    lecz to radość, nie obawa,
    z Bobovitą jest zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Talentu do wierszy to ja nie mam, ale od przyszłego tygodnia rozszerzamy dietę i chętnie spróbowalibyśmy deserków, więc bierzemy udział

    Dziecię deser pałaszuje
    I mamusię zapytuje:
    „Skąd w słoiczku te pyszności,
    z których tyle jest radości?”

    Mądra mama na to rzecze:
    „Nic prostszego na tym świecie:
    Pyszne jagody i słodkie maliny,
    W lesie mają swe rodziny.
    Czerwone jabłko i żółta gruszka,
    W sadzie spadną do fartuszka.
    Banan, mango i ananas,
    Już z Afryki lecą dla nas.
    Wróżka co się BoboVita zwała,
    Owoce w słoiczki zaczarowała.
    Pyszne, zdrowe, kolorowe,
    Do podania są gotowe.”

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też przyłączę się do konkursu, choć czytając już napisane przez blogowe koleżanki rymowanki widzę, że nie mam szans.

    Jestem sobie mała Anka,
    a to moja pierwsza
    owocowa jest rymowanka.
    Od dni pierwszych mleczko piję,
    i tak pięknie mamie tyję.
    Za dni parę szybko skończę
    moje pierwsze cztery miesiące.
    Myślę sobie: może w końcu
    czas spróbować deserek po 4 miesiącu.
    A że deserki od Bobovity
    mają wygląd smakowity
    to jabłuszko z czarną porzeczką
    zjadłabym chętnie elastyczną
    od Bobovity super łyżeczką.
    Pyszne też będą winogrona i malinki
    dla tak małej jak ja Kruszynki.
    Banan z mango też mi posmakuje,
    na koniec zaś mamie uśmiechem podziękuję.
    Jedząc owoce będę mamie dalej rosła,
    a jak będę już dorosła
    to swe dzieci też z pewnością
    obdarzę pyszną Bobovity owocową radością.

    OdpowiedzUsuń
  11. W kuchni na stole trwa debata,
    Który owoc dziś zje tata:

    - Ja będę pierwsza mówi malinka,
    Bo we mnie jest sama witaminka!
    - Ależ myślisz się kochana,
    On jada pomarańcze zawsze z rana!
    - Nic podobnego jabłuszko zagaduje,
    Przecież on wie, że ja pysznie smakuję!
    - Pomarańcza radośnie się usmiecha,
    Przecież on je to co jego pociecha!
    - No to mamy problem rozwiązany,
    Dziś jest dzień na słodkie banany!

    Cały ranek owoce szemrały,
    Lecz swego końca sie nie spodziewały,
    Bo Tata je wszystkie razem zmiksował,
    I córeczce koktajl owocowy podarował:)

    jarekbyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. TA ŁYŻECZKA JEST NIESAMOWITA :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)