niedziela, 25 września 2011

Wyniki owocowego konkursu BoboVity.

Przepraszam, że podaję je tak późno, ale za mną weekend pełen emocji i dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby wejść na Internet. Miałam w planach wrzucić dzisiaj post o weekendowym podbijaniu Jury Krakowsko-Częstochowskiej, ale jestem tak padnięta, że podaję tylko wyniki i wracam do innych obowiązków (a troszkę się ich nagromadziło :/). Muszę przyznać, że kolejny raz nie zawiodłam się na inwencji twórczej uczestników (tak jest, w konkursie wziął udział jeden mężczyzna). Znowu daliście mi ciężki orzech do zgryzienia i tak jak przy poprzednim konkursie o pomoc poprosiłam Babcię Czekoladki oraz Bartulka. Po długich debatach postanowiłyśmy nagrodzić ten oto wierszyk:

W kuchni na stole trwa debata,
Który owoc dziś zje tata:

- Ja będę pierwsza mówi malinka,
Bo we mnie jest sama witaminka!
- Ależ myślisz się kochana,
On jada pomarańcze zawsze z rana!
- Nic podobnego jabłuszko zagaduje,
Przecież on wie, że ja pysznie smakuję!
- Pomarańcza radośnie się uśmiecha,
Przecież on je to co jego pociecha!
- No to mamy problem rozwiązany,
Dziś jest dzień na słodkie banany!

Cały ranek owoce szemrały,
Lecz swego końca się nie spodziewały,
Bo Tata je wszystkie razem zmiksował,
I córeczce koktajl owocowy podarował:)

A tym samym proszę autora - jarekbyk@o2.pl o przesłanie swoich danych wraz z numerem komórki dla kuriera na maila (mtotowangu@wp.pl). Serdecznie gratuluję i pozdrawiam. Muszę przyznać, że najbardziej spodobało mi się to, iż rymowanka jest napisana w mądry sposób, nie na zasadzie "żeby się  tylko rymowało", ale opowiada jakąś historię, która mnie rozbawiła (wyobraźnia została pobudzona, niczym na reklamie Biedronki :D). Muszę napomknąć, że jest mi niezmiernie miło, że również mężczyźni zainteresowani są naszym czekoladowym blogiem (być może tylko konkursem, ale i  tak nam miło :)). Jestem przekonana, że córeczka będzie zadowolona z nowych smaków BoboVity oraz z super gadżetów :)))) Czekam na relację, czy pociecha poszła w ślad za Czekoladką i została fanką nowych deserków.


Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie również dziękuję, Wasze wierszyki są naprawdę twórcze i żałuję, że mogłam wybrać tylko jedną rymowankę, ale takie były zasady konkursu. Pozdrawiam :))))

***

3 komentarze:

  1. Swietne opowiadanko w formie wiersza. Gratuluje zwyciezcy. Clauski Lisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie odesłałem dane, jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie:)

    Pozdrawiam,
    Sławek / jarekbyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)