niedziela, 5 maja 2019

Mamy mieszkanie! :)

Udało się. Po ponad miesiącu poszukiwań, w końcu udało nam się znaleźć mieszkanie/apartament w bardzo dobrej cenie - porównując do innych miejsc, za 3 dni płacimy tyle, ile za jedną dobę w hotelu niekoniecznie w lepszym standardzie. Ma się łeb do interesów. Jak tylko przetestujemy wybraną lokalizację, będę mogła podzielić się szczegółami. Na tą chwilę jestem zadowolona z wyboru :)
Oczywiście mowa o Billund/Legolandzie ;) Do wylotu został miesiąc, a moja "to do list" wcale się nie kurczy oO.  No ale co się dziwić - ja, jak to ja, zamiast ogarniać jeden temat, w międzyczasie szukam kolejnego taniego biletu, w zupełnie innym kierunku. Ale o tym też opowiem w swoim czasie.










Co u nas? 
Duża Czekoladka szykuje się do lotu do TZ. Gdy tylko wróci do PL, złapie krótki oddech i już będzie musiał się pakować do Danii. Takie życie z wariatami ;) czyt. mną i Małą Czekoladką. Milion pomysłów na minutę, niekoniecznie realnych i rozsądnych ;) Nasz najnowszy wymysł - gospodarstwo agroturystyczne z węgierskimi/wietnamskimi świnkami, kozami i jeżem. Hehe. Ok. To bardziej pół żartem, pół serio. 

Wczoraj wybraliśmy się na krótką wycieczkę w urokliwe miejsce. I tu zostawiam Was z pięknymi fotkami <3 


                                            


Posłuchajcie ostatniego video. Ta cisza i spokój... Pięknie, prawda? I to niecałe 10km od domu <3
Uwaga, rzeczka wygląda niepozornie, ale miejscami jest naprawdę głęboka...

PS. Zaobserwowałam, że zainteresowanie lekcjami suahili jest znikome (co mnie odrobinę dziwi, patrząc na ilość wiadomości na FB z prośbą o nowe lekcje), więc jestem coraz bliżej zrezygnowania z tego tematu, na rzecz wpisów typowo rodzinnych... What do you think? Czy ktokolwiek jest jeszcze tutaj ze mną dla suahili?

Pozdrawiamy,
Czekoladowa Rodzina

2 komentarze:

  1. Język suahili jest cudowny. Mam nawet płyty z muzyką w tym języku. Rozkosz dla ucha. Z chęcią obejrzę filmik. Cóż za miejsce. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Piękny język i miejsce ❤ również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 🍀

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)