środa, 4 maja 2011

Kuoga - kąpciu, kąpciu :)))

Witam serdecznie :) Wpis ten miałam zrobić wczoraj, ale dziwnym trafem wyleciało mi to z pamięci.  A właściwie wpis o chrzcinach wydał mi się bardziej naglący ;p. Tak więc ten temat podejmę dzisiaj. O co chodzi? Ano o kąpiel. Jak część z Was wie, mój Czekoladowy Mfalme w sobotę przekroczy magiczny próg 2 miesięcy :))) A więc chyba najwyższy czas wprowadzić jakieś urozmaicenia w preparatach stosowanych podczas wieczornego pluskanka. Do tej pory do kąpieli stosowałam Oilatum, w głównej mierze z powodu dość suchej i delikatnej skórki Czekoladki. Jednakże zauważyłam, że to już nie wystarcza. Jak zdążyłyście zauważyć, mój Synek ma dość pokaźną czuprynkę, na którą Oilatum nie działa najlepiej. Jak do ciała sprawdza się idealnie, tak włoski nie wyglądają za "apetycznie". Dlatego chciałabym zacząć stosować szamponik do włosków oraz mydełko do ciała, ale sama nie wiem, które wybrać. Chyba już się domyślacie o co chodzi. Tak, tak... o radę. Kochane moje, jakie sprawdzone preparaty do kąpieli polecacie? Czym myjecie swoje malutkie Cudeńka? Z góry dziękuję za komentarze. :)))


***
Dawno niewidziany mały czekoladowy słowniczek:
kuoga - kąpiel, prysznic
mfalme - król

***
Aktywność fizyczna:
rowerek stacjonarny - 45 min v
brzuszki v

PS. waga pokazała cyferki sprzed ciąży.

***

13 komentarzy:

  1. Myję włoski czystą wodą i nie ma ani ciemieniuchy ani łupieżu :) Polecam - do kąpieli tez tylko od święta dodaję Oilatum - a tak to czystą wodą myją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyferki sprzed ciąży - gratulacje! U mnie to prawie po roku dopiero...

    Ja po zakończeniu etapu emolientów zaczęłam używać Nivea Nutri Sensitive Żel do mycia ciała i włosów. Delikatny dla wrażliwych maluszków, świetny dla mojego alergika, dobrze myje i ładnie pachnie :-)

    U nas niestety Hipp i Gaga uczulały :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. my od urodzenia i do dziś (a mamy już 2,5 latka) z przyzwyczajenia używamy nivea baby -dwa w jednym, płyn do kapieli i szampon. Nie uczulał, nie było ciemieniuchy, ładnie pachnie, nie szczypie w oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezastąpiony Oillan. Szampon i mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kapie w johnsons baby na dobranoc ( seria fioletowa ) mam plyn do kapieli i szampon lawendowy rewelacja ladnie sie pieni i wloski po sa miekkie i pachnace

    OdpowiedzUsuń
  6. my uzywalismy olejku linomag do kapieli i niczym juz smarowac nie trzeba bylo... mydelko bambino tez bylo ok a niviea nas uczulalo jak i oilatum niestety....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od porodu Dżanki używam Nivea Baby 2 w 1 (płyn do mycia i szampon). Niby jest po 1 miesiącu, ale stosowałam od pierwszej kąpieli i nie podrażniał malutkiej. Oilatum dodaję do wody tylko w pojęciu emulsji nawilżającej, nie jestem przekonana, że tak dobrze myje. Monia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako stara, haha, matka Mulatków, uprzejmie donoszę, że Oilatum używa moje dziecko, lat 15 do tej pory. Na zmianę z Johnsonem dla niemowląt. Bo inaczej jest szare i suche. Pamietaj droga Matko, że oni, w sensie Mulatki, mają inną skórę, niż my ;-) Do włosów spróbuj Johnsona takoż.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas rewelacyjnie sprawdza się najprostsze - mydełko Bambino :) Myjemy tym zarówno ciałko jak i włoski (a czuprynę Maks ma podobną jak Twoja Czekoladka :)) i jak dotąd żadnych problemów. Po kąpieli oliwka i muszę powiedzieć, że skóra jest fajniejsza niż była po Oilatum.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam płynu do kąpieli z oliwką Bella Baby Delfi, nie uczula, jest delikatny i lekko natłuszcza skórę, a nie jest taki tłusty jak emolienty, które są dobre, ale na sam początek, moim zdaniem - oto link do opisu tego produktu http://www.happy-pieluszki.pl/content/Folder.2007-01-10.4539/Folder.2007-01-11.2457/Folder.2007-01-17.5011 pracuję w firmie, która ten kosmetyk produkuje, używam i szczerze polecam :) pozdrawiam Czekoladkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uzyuwałam albo nivea. albo jonsons baby. Z Jonsona był taki w fioletowej butelce "smaczny sen" czy coś takiego, też był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja duśka też od uroczenia kudłata, więc włoski miała myte szamponem od pierwszego dnia:) Używaliśmy oilatum soft - szamponu dla dzieci, a do kąpieli oilatum soft emulsja. Teraz używamy emolium - emulsji do kąpieli i uważam, że o wiele lepiej natłuszcza i nawilża skórkę;) szampon bez zmian - ciągle ten sam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekspert NIVEA Baby11 maja 2011 10:03

    Witaj Mtotowangu,
    Jeśli Czekoladka ma już 2 miesiące to dla Twojej wygody możesz użyć szamponu i płynu do kąpieli 2 w 1 NIVEA Baby. Kosmetyki tej firmy, co widać w komentarzach, są pozytywnie oceniane przez inne mamy, a w przypadku płynu, o którym piszę, będzie to nie tylko wygoda dla Ciebie. Piana w wanience da dużo zabawy Twojemu Maluchowi, a Ty w łatwy sposób umyjesz Czekoladkę.
    Gdybyś chciała zapytać mnie o cos jeszcze w kwestii pielęgnacji dzieci – pisz. Chętnie pomogę.
    ______________
    Ekspert NIVEA Baby, udzielam odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące produktów marki NIVEA Baby. Zapraszam do dyskusji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)