środa, 3 lipca 2013

A blender wędruje do... WYNIKI.

Wooow. Ale zalaliście mnie smacznymi przepisami. Od kilku dni, z przyjemnością otwierałam skrzynkę pocztową i napawałam oczy Waszymi wymyślnymi deserami/ciastami/przekąskami/daniami. Cóż to był za tydzień. Niestety wszystko co piękne szybko się kończy... I tak było tym razem. Z bólem serca musiałam wybrać TYLKO JEDNEGO zwycięzcę. A było to naprawdę trudne, bo chciałabym nagrodzić każdą osobę i każdy nadesłany przepis. Dlatego, żeby było sprawiedliwie, postanowiłam posłużyć się moją Małą Czekoladową Rączką i to właśnie on wybrał nowego właściciela blendera :)



Na początek małe podsumowanie: w konkursie wzięło udział 14 osób. Przepisów było o wiele więcej, ale pod uwagę brałam osobę, nie sam przepis. 

Okey, nie przedłużam... Zwalniam blokadę...


I oto szczęśliwa karteczka z danymi zwyciężczyni :)


Gratulacje! Poniżej prezentuję zwycięski przepis wraz ze smakowitymi fotkami :)


"Jagodowa dama 
Składniki na 8 porcji:
·         1 galaretka wieloowocowa – niebieska,
·         1 galaretka cytrynowa,
·         0,5 l jagód,
·         250 ml śmietany kremówki,
·         1 opakowanie śnieżki,
·         1 serek homogenizowany waniliowy,
·         cukier.


Przygotowanie: 
Osiem foremek o pojemności około 200 ml wykładamy folią. Galaretkę wieloowocową przyrządzamy według przepisu na opakowaniu. Odstawiamy ją do przestygnięcia. Do foremek wsypujemy jagody (aby zakryły dno). Następnie zalewamy je przestygniętą galaretką i odstawiamy do lodówki na kilka godzin, aż stężeje.
Kiedy galaretka będzie gotowa przyrządzamy masę śmietanową. Na początku rozpuszczamy galaretkę cytrynową w ¾ szklanki wody. Odstawiamy ją w chłodne miejsce, aby zgęstniała. Kremówkę ubijamy razem ze śnieżką na sztywna pianę. Dodajemy do tego serek homogenizowany i ciągle ubijamy. Na koniec dodajemy gęstniejącą galaretkę i mieszamy całość. Masę śmietanową przelewamy do foremek z galaretką i dekorujemy na wierzchu jagodami. Wstawiamy ponownie do lodówki, aby masa stężała. Gotowy deser przekładamy na talerzyk i przygotowujemy mus jagodowy. Resztę jagód miksujemy z dodatkiem cukru (wedle uznania). Całość dekorujemy musem oraz innymi dodatkami." 
 



O rany, rany. Moja dieta ponownie została wystawiona na próbę hehe. Jeszcze raz serdecznie gratuluję :) Deser wygląda smakowicie i wierzę, że taki właśnie jest - tym bardziej, że pojawiają się moje ulubione jagody <3. Wybór jak najbardziej zasłużony - deser jest szybki w wykonaniu i kolorowy, przez co z pewnością niejedno dziecko z radością odkryje jego smak.
Zwyciężczynię proszę o przesłanie danych {imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu} do wysyłki na adres: mtotowangu@wp.pl.  

Wszystkim serdecznie dziękuję za zabawę :) 

***

5 komentarzy:

  1. no szkoda, że konkurs został rozstrzygnięty wedle ślepego losu, a nie wedle świadomego wyboru na podstawie nakładu pracy włożonej w wykonanie dania, jego walorów smakowych i estetycznych. Niepotrzebnie się tyle starałam. No trudno. Gratuluję szczęściarzowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chcę naprawdę wyjść na zołzę, ale jestem trochę rozżalona, to muszę przyznać. taki deser może zrobić każdy, nie ma w nim nic niezwykłego. A w dodatku jedyne w miarę naturalne składniki w nim to cukier, śmietana i garsteczka jagód. Reszta to sama chemia i gotowe półprodukty.

    OdpowiedzUsuń
  3. to wcale nie jest sprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Wasze komentarze, ale jestem przekonana, że jakikolwiek by nie był wybór, to zawsze ktoś byłby niezadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że o rozstrzygnięciu konkursu poprzez losowanie uczestnicy powinni być poinformowani wcześniej, w zasadach. Bo jaki jest sens tego, że ktoś się napracuje i poświęci daniu czy deserowi pół dnia, a druga osoba np. kupi w sklepie gotowy biszkopt i ozdobi go kleksem śmietany ze sprayu i wygra? nie tak się rozstrzyga takie konkursy, to nie jest loteria. Przyznam, że również jestem rozczarowana, bo się trochę napracowałam. Przegrana to nic strasznego, konkurs to zabawa. Ale gdybym wiedziała, że tak Pani postanowi rozstrzygnąć konkurs, to bym nie marnowała tyle swojego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)