czwartek, 7 marca 2013

Czekoladka ma DWA LATKA :)

Niestety urodzinek nie spędzamy w uroczystych nastrojach - od wczoraj Bartuś gorączkuje. Całą noc spał niespokojnie, budził się praktycznie co godzinę, a o 4 wstał na dobre. Ech. Coś czuję, że tym razem bez lekarza ani rusz - to już prawie 3 tygodnie jak chorujemy. Masakra jakaś.
Jedynym plusem tej całej sytuacji było to, że mogłam zaśpiewać mu "Happy Birthday" dokładnie o 5:45 - czyli o tej samej godzinie, o której się urodził. Chociaż to poprawiło mu troszkę humor. Wygłupiałam się z pacynkami na rękach i tańczyłam dla mojego Czekoladowego Solenizanta w rytm urodzinowej piosenki :)


Z okazji 2 urodzin postanowiłam uwiecznić Czekoladową rączkę na papierze - nie zmuszałam go do pomalowania dłoni {po lewej stronie rączka 9miesięcznego Bartusia} - ale tym razem odrysowałam ją na kartce papieru. O dziwo Czekoladka współpracował i z dumą oglądał swoją odrysowaną dłoń. Teraz mam pamiątkę, że hoho. Za rok zrobię porównanie i także odrysuję, wtedy już 3 letnią Czekoladową rączkę :)


Synku, kochany mój - w tym wyjątkowym dniu życzę Ci przede wszystkim ZDROWIA - bo jestem pewna, że miłości i szczęścia w życiu Ci nie braknie, gdy będziesz zdrowy. Sto lat Czekoladko :*

***


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla jubilata! Zdrowia, szczescia i slodyczy! Ps. Zdecydowanie za malo was ostatnio na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najpiękniejszego dla Bartusia :* Dużo zdrówka i radości :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartula!! Wszystkiego najlepszego Słodka Czekoladka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bartusiu wszystkiego naj naj naj... Odkrywaj świat tak wspaniale jak do tej pory, ciesze mamine serce i bądź sobą.
    100 Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdrówka dla Bartusia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze życzenia dla Czekoladki ! i dużo,dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego czekoladowego Czekoladko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowka dla Bartka! No i najlepszosci urodzinowe oczywiscie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Bartusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione ale najlepsze życzenia wszystkiego naj naj naj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)