środa, 13 lutego 2013

A to nowina! Czekoladka jest w książce :)

Czekoladka jak na swoje niecałe 2 lata ma całkiem pokaźną biblioteczkę. Wstyd się przyznać, ale na pewno jest ona o wiele większa niż moja {nie liczę miliona książek w pokoju brata, które są wszystkich ;)}. Ilość książek sukcesywnie wzrasta wraz z wiekiem Bartusia. Związane jest to w głównej mierze z tym, iż Czekoladka coraz bardziej zaczyna interesować się światem bajek. Ostatnio Czekoladowa biblioteka wzbogaciła się o bajki o śmieciarkach, koparkach, traktorach i samolotach. Zapewne {znając Czekoladową Babcię} jeszcze w dniu dzisiejszym Bartuś otrzyma wymarzoną bajkę o policji, ambulansie {i wszystkim co robi "ijuiju"}.



Największym wzięciem cieszy się oczywiście ŚMIECIARA, która towarzyszy Czekoladce w każdej, nawet najmniejszej czynności. Nie ważne gdzie, nie ważne z kim - książka o śmieciarce musi być! A najlepiej cała książkowa kolekcja :)


Na powyższej fotografii udało mi się uchwycić tylko niewielką, ale aktualnie najczęściej czytaną część Czekoladowego zbioru.


Jeśli już o samych książkach mowa - niesamowicie cieszy mnie fakt, że polskie wydawnictwa "otwierają się" na wielokulturowe rodziny. Zdecydowanie ułatwi to Czekoladce zrozumieć, dlaczego koledzy na podwórku są białego koloru skóry, a nie Czekoladowego jak On, czy Tata :)


Jak widać nawet w bajce pojawia się Czekoladowy Bartuś, który dzielnie kieruje śmieciarą :)

Ciekawa jestem czy Wasze pociechy też tak kochają książki i kolorowe obrazki :)? Ja w końcu, z radością wysłuchuję wołania Czekoladki o "kanono" {ja siadam na podłodze, a Bartuś wchodzi na moje kolano i razem przeglądamy książeczki :)}. Pamiętacie, jak marzyłam o tym by wspólnie czytać bajki? Patrzcie jak to szybko zleciało :) Hihihihi.



***

3 komentarze:

  1. też mamy tą książeczkę :-) ale faktycznie trochę pracy przed tobą w uświadomienie dziecku o kolorze skóry, mam nadzieję że trafi na ludzi wyrozumiałych . Ja mam w rodzinie też obcokrajowca co prawda jest już dużo starszy, ale w tamtych czasach było mu ciężko :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. W serii "mały chłopiec" prawie w każdej książeczce jest czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieciarka Jarka u nas też była hitem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)