piątek, 31 sierpnia 2012

mtotowangu radzi (?) ...

Nigdy nie uważałam się za alfę i omegę, nie lubię wytykać błędów, ani udawać mądrzejszej niż jestem, a już na pewno nie w kwestiach macierzyństwa (wszak posiadanie jednego dziecka nie czyni ze mnie eksperta). Uważam, że każda Mama ma swoją metodę na wychowanie dziecka i według niej jest ona najlepsza. I niech tak będzie. Jednakże lubię słuchać rad innych Mam i konfrontować je ze swoimi. Tak się składa, że wraz z innymi blogerkami miałam przyjemność brać udział w tworzeniu Poradnika Młodej Mamy, który powstał przy okazji akcji Domestos dla UNICEF, o której pisałam tutaj.


W Poradniku tym, kilka Mam - blogerek pełniło rolę doradców w kwestii zdrowia i higieny u najmłodszych. Ja, jako jedna z ambasadorek akcji, także miałam zaszczyt wypowiadania się na łamach poradnika "Twoje dziecko kontra bakterie, czyli Poradnik młodej mamy". Nie powiem, jest to dla mnie duże wyróżnienie i powód do dumy :)) Dzięki takiej możliwości miałam okazję poczytać opinie innych dziewczyn i jednocześnie porównać je ze swoimi :))



A teraz kilka słów o samym poradniku: 
Jest to pozycja skierowana do rodziców, niań i wszystkich innych, którym zależy na zdrowiu dzieci. Nasze wypowiedzi zostały opatrzone mądrymi komentarzami Pani Katarzyny Ptasznik - pedagog z wieloletnim doświadczeniem. W poradniku można także przeczytać o samej akcji Domestos dla UNICEF i dowiedzieć się wielu ciekawostek m.in. jak nauczyć dziecko dbania o higienę, a także jak przeżyć etap nocnikowania. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z poradnikiem, który możecie ściągnąć w formacie pdf >>TUTAJ<<.

***
wpis nie jest sponsorowany, ma charakter informacyjny.

***

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)